Economia locală are nevoie de investitori și de investiții. Doi dintre cei mai importanți antreprenori din Fălticeni continuă să își dezvolte, pas cu pas, afacerea, un factor pozitiv în plan social și comercial. În ciuda unei concurențe acerbe, Nina și Ovidiu Simos au lansat noi magazine, ținta din ultimii patru ani fiind mediul rural.
În această perioadă, de exemplu, au deschis în anul 2021 un nou magazin și au reînnoit unul în anul 2022, ambele destinate clienților din Fălticeni.
Rețeaua Supermarket Simos dispune acum de 13 magazine.
Cel mai nou dintre acestea va deschis în următoarele săptămâni. După aproximativ jumătate de an, investiția se apropie de finalizare, inaugurarea urmând să fie anunțată la timpul potrivit.
Magazinul, amplasat pe strada Ana Ipătescu, face parte dintr-un complex ce include, printre altele, și viitorul sediu administrativ. Aici vor fi birourile antreprenorilor, zona de contabilitate, și un spațiu destinat ședințelor, întâlnirilor de lucru și conferințelor.
Zona rezervată cumpărăturilor se va desfășura pe aproximativ 500 de metri pătrați, pentru produse alimentare și nealimentare, de proveniență românească, dar și din țări europene.
Raioanele de congelate, pește, lactate și sucuri vor beneficia de spații generoase de depozitare, ce vor asigura o varietate de produse.
Amenajările exterioare au permis crearea unui număr de 30 de locuri de parcare, accesul auto fiind posibil atât din strada Ana Ipătescu, cât și de pe strada Nicu Gane.
În urma investiției vor fi create noi locuri de muncă, Simos Com, firma care patronează rețeaua de magazine, aflată printre primii trei angajatori din mediul privat fălticenean, va depăși anul acesta pragul de 250 de angajați.
Rețeaua Supermarket Simos s-a extins dincolo de zona Fălticeni.
Astăzi sunt magazine la Borca și Broșteni, dar și în Stulpicani, aici unde anul trecut, antreprenorii au deschis un magazin deschis anul trecut. Pentru anul 2024, Nina și Ovidiu Simos au decis să aloce resursele pentru deschiderea unui magazin modern în Fălticeni.
Noul magazin îl va înlocui pe cel actual, cu care soții Simos au demarat afacerea în vara anului 1997.
Deși au primit mai multe oferte în trecut, antreprenorii spun că nu intenționează să vândă rețeaua Supermarket Simos, care se apropie de al treilea deceniu de existență.
Expansiunea va continua, iar planurile de viitor vizează deschiderea de noi magazine, ținta primordială fiind lansarea unui magazin pe an.