Pe piața locală își face apariția un nou magazin. Penny completează oferta bogată din Fălticeni, în sectorul comerțului cu amănuntul, pe un segment unde se mai află Kaufland, Lidl, Carrefour, Profi și mărcile locale Supermarket Simos și Supermarket Balli. Magazinul se află în apropiere de zona centrală, între Depozitul Haiducul, fostul sediu E.ON și Stația de Ambulanță.
Accesul auto și pietonal se face din străzile Oborului și Unirii.
Deschiderea noului magazin are loc mâine, 17 noiembrie, la ora 7.00.
Acestea este cel de-al nouălea magazin Penny deschis în județul Suceava. Unitatea are peste 800 metri pătrați pentru produse alimentare și nealimentare.
Programul este de luni-sâmbătă, de la ora 7 la 21, iar duminică de la ora 8 la 19.
Magazinul este gândit în noul format Penny. Accentul este pus pe aspectul nou și primitor, iar experiența de cumpărături este îmbunătățită prin zona extinsă pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor.
În același timp, formatul actual se remarcă printr-o semnalizare mai bună a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.
Noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele „gata pentru a fi servite”, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Magazinul integrează și elementele noii identități vizuale Penny, cât și ale conceptului de comunicare.
Sloganul “Economisim bani, nu dragoste” reflectă posibilitatea de a face cumpărături inteligente fără a renunța la bucuriile vieții: generozitatea, produsele de calitate, prospețimea sau momentele plăcute petrecute cu cei dragi.
Penny Market face parte din grupul german REWE și unul dintre cei mai activi jucători pe piața comerțului cu amănuntul din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.
Rețeaua Penny Market în România este alcătuită din aproximativ 300 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 4.500 de angajați.