Constantin Balauseac este noul șef al AJOFM SuceavaLocal

Constantin Balauseac este noul șef al AJOFM Suceava

       Accesări: 1976

Schimbare la vârf. Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Suceava va avea, începând de la 1 aprilie 2022, un nou director executiv. Este vorba despre Constantin Balauseac.

Actualul șef al Punctului de Lucru Fălticeni va prelua prerogativele actualului director, Mirela Florea care va ocupa funcția de director adjunct al AJOFM Suceava.

Constantin Balauseac lucrează de 30 de ani în cadrul instituției din Fălticeni.

Este originar din comuna Preutești și are 62 de ani. Este absolvent al Colegiului Național „Nicu Gane”, apoi și-a continuat studiile superioare la Constanța.

Întrebat dacă este pregătit pentru provocările noii funcții, Balauseac a răspuns afirmativ.

El subliniat că va pune accent pe măsuri active de comnbatere a șomajului în județul Suceava.

„Lucrez de 30 de ani în domeniu. Ce emoții să am?”, ne-a declarat noul șef al AJOFM Suceava. „Eu mi-am propus, dacă vor fi fonduri, să facem ceva să ne ocupăm, în primul rând, de măsuri active de combtare a șomajului, pentru că în ultimii doi ani ne-am ocupat doar de măsuri pasive, adică șomaj tehnic.”

Până să devină șeful Agenției locale pentru ocuparea forței de muncă Fălticeni, în noiembrie 1991, Constantin Balauseac a profesat la Autobaza Fălticeni unde a deținut funcții de conducere în mai multe departamente, inclusiv la Resurse Umane.

Constantin Balauseac susține că nu este membrul niciunui partid politic și că experiența profesională pe în domeniu l-a ajutat să acceadă în noua funcție de director executiv al AJOFM Suceava.

În toamna anului 202o el a candidat din partea PNL pentru funcția de primar al comunei Preutești.

Momentan nu se știe cine îi va prelua atribuțiile la punctul de lucru din Fălticeni, însă cert este că ultima zi de lucru la Fălticeni a fost una intensă pentru Constantin Balauseac, asta pentru că a fost închiderea de lună, perioadă în care când dosarele de șomaj sunt supuse unei noi analize.

ȘTIRI